Trækker det op til økonomisk uvejr for din virksomhed?

SYNSPUNKT | ABONNENT | 15. NOV 2022 • 17:46
Af:
Seniorforretningsudvikler Ebbe Mølsted-Møller
Erhvervshus Hovedstaden
SYNSPUNKT | ABONNENT
15. NOV 2022 • 17:46

I Danmark har vi ramt det største antal konkurser i 10 år. På landsplan står Region Hovedstaden for hovedparten med over 2.600 konkurser og et efterfølgende tab af cirka 3.000 fuldtidsjob.

Du mærker måske også de store fluktuationer og udsving i dit salg, cashflow og kundeaktivitet, for siden konflikten i Ukraine udløste dette århundreds største energikrise, har forbrugere og virksomheder trådt på bremsen og holder på pengene. Og det påvirker alt lige fra køb af dagligvarer til køb af større investeringsgoder. Omsætningen er derfor faldet hos rigtig mange virksomheder, og mange frygter den ultimative konsekvens, nemlig at måtte erklære sig konkurs.

Vil du have adgang til artiklen?

Første måned 0 kr.
Herefter 209 kr./md.

Få Lørdags Berlingeren GRATIS sammen med Tidende.

Jeg giver hermed tilladelse til, at Bornholms Tidende deler mit navn, telefonnummer, adresse og e-mail med Berlingske Media A/S med henblik på? markedsføring af Berlingske Media A/S produkter. Jeg bekræfter desuden, at jeg er over 18 år. I Berlingskes privatlivspolitik kan du læse mere om tredjeparter, og hvordan du tilbagetrækker dit samtykke.
Se andre abonnementer her