Superkværulanten Ivar

SYNSPUNKT | ABONNENT | 16. NOV 2022 • 14:43
Af:
Danny Christensen
Nørregade 42
Allinge
SYNSPUNKT | ABONNENT
16. NOV 2022 • 14:43

Så blev det samtlige bornholmske museumsfolks tur. Disse dygtige, faglige og saglige kunst- og historieformidlere. Forleden var det en kedelig irrelevant debat over flere dage med politikeren Claus Larsen-Jensen. Tidligere har det været stort set alle aktive bornholmere, der bare tillod sig at have en anden mening end den sortseende kværulant fra nordlandet, Ivar Nielsen. Andre gange har det været borgmestre, byrådsmedlemmer, kunstnere, ja alle der vover at have en anden mening end den selvbestaltede smagsdommer Ivar.

Har nogen set denne Ivar i virkeligheden? Han kunne lige så godt sidde nede i Sønderjylland eller i en kælder på Østerbro i København. Deltager han mon aldrig i noget i det virkelige liv. Ikke i nogen foreninger, hverken politiske, kulturelle, sportslige eller humanitære?

Vil du have adgang til artiklen?

Første måned 0 kr.
Herefter 209 kr./md.

Få Lørdags Berlingeren GRATIS sammen med Tidende.

Jeg giver hermed tilladelse til, at Bornholms Tidende deler mit navn, telefonnummer, adresse og e-mail med Berlingske Media A/S med henblik på? markedsføring af Berlingske Media A/S produkter. Jeg bekræfter desuden, at jeg er over 18 år. I Berlingskes privatlivspolitik kan du læse mere om tredjeparter, og hvordan du tilbagetrækker dit samtykke.
Se andre abonnementer her