Passagerforening går til minister og Molslinjen
Foto: Tommy Kaas

18. AUG 2018 • 11:01 • AF JENS STUBKJÆR

Passagerforening går til minister og Molslinjen

Pendleraftalen, telefonbetjeningen, gebyrer, pensionistbilletter, Bornholmerbusbilletter.

Der er en række forhold i Bornholmslinjens tilbud, som Bornholms Passagerforening ikke finder er i orden.

Derfor skrev formand Ann Hartl i mandags om dette – både til Molslinjens ledelse og til transportministeren, der har et overordnet ansvar for sejladsen.

– Ministeren bør ikke godkende de pendlervilkår, som Bornholmslinjens tilbyder os – og har de gjort det, så skylder de os en forklaring, siger Ann Hartl, der påpeger, at i henhold til kontrakten må pendlervilkårene fremover ikke stille pendlerne ringere end de nuværende vilkår.

Til Molslinjens ledelse har hun påpeget, at der – udover pendlervilkårene – også er udfordringer med telefonbestillingen generelt, mangel på telefonnummer på hjemmesiden, bestilling af pensionistbilletter og en pendleraftale, der ikke kan bruges til Bornholmerbussen.

SENESTE NYHEDER

21. JAN 2019 • 19:26 FOR ABONNENTER
Dagplejemor: Vi er igen blevet populære
21. JAN 2019 • 18:07SPORT
Lund beskrives som et scoop

MEST LÆSTE BORNHOLM

21. JAN 2019 • 07:07
Karlsvognen til salg
21. JAN 2019 • 12:16 FOR ABONNENTER

Landets mindste distrikt vil gerne være lidt større

Mest læste

19. JAN 2019 • 19:17 FOR ABONNENTER

Frederik føler sig klar til Superligaen