Passagerforening går til minister og Molslinjen
Foto: Tommy Kaas

18. AUG 2018 • 11:01 • AF JENS STUBKJÆR

Passagerforening går til minister og Molslinjen

Pendleraftalen, telefonbetjeningen, gebyrer, pensionistbilletter, Bornholmerbusbilletter.

Der er en række forhold i Bornholmslinjens tilbud, som Bornholms Passagerforening ikke finder er i orden.

Derfor skrev formand Ann Hartl i mandags om dette – både til Molslinjens ledelse og til transportministeren, der har et overordnet ansvar for sejladsen.

– Ministeren bør ikke godkende de pendlervilkår, som Bornholmslinjens tilbyder os – og har de gjort det, så skylder de os en forklaring, siger Ann Hartl, der påpeger, at i henhold til kontrakten må pendlervilkårene fremover ikke stille pendlerne ringere end de nuværende vilkår.

Til Molslinjens ledelse har hun påpeget, at der – udover pendlervilkårene – også er udfordringer med telefonbestillingen generelt, mangel på telefonnummer på hjemmesiden, bestilling af pensionistbilletter og en pendleraftale, der ikke kan bruges til Bornholmerbussen.

SENESTE NYHEDER

19. SEP 2018 • 16:05 FOR ABONNENTER
Stor flisproducent: Vi passer godt på fortidsminderne
19. SEP 2018 • 15:16 FOR ABONNENTER
Skovhjælper: Jeg græd da vi fik besked om lukningen

MEST LÆSTE BORNHOLM

Mest læste

18. SEP 2018 • 08:12SPORT

Cort bekræfter afbud: Jeg er træt

17. SEP 2018 • 19:11SPORT

Magnus Cort sagde selv fra til VM

17. SEP 2018 • 14:43SPORT

Historisk afbud straffes hårdt

15. SEP 2018 • 18:06SPORT

NB Bornholm skuffede mod KFUM

15. SEP 2018 • 17:39SPORT

En af de gode dage i Rønne