Mureren fik styr på forretningen med timeregistrering

SPONSERET AF INTEMPUS

Mureren fik styr på forretningen med timeregistrering

Det var ikke med de store ambitioner, at Valdemar Møller startede op som selvstændig murer. Han ville bare gerne være herre i eget hus, men talentet viste sig hurtigt at række til at drive en halvstor virksomhed, hvor digital timeregistrering har spillet en nøglerolle.

Gennem sin læretid som murersvend havde Valdemar Møller, stifter og administrerende direktør hos Mureren.nu, oplevet ulemperne ved at benytte papir og pen til at registrere sit arbejde. Bogholderen blev lagt ned, når 25 mand i gennemsnit var halvandet sted per dag og dermed leverede lige under 40 ugesedler med håndskrevne informationer, som regnskabsdamen manuelt kunne taste ind i diverse systemer.

Det rimede ikke på ’effektivt’. Derfor gjorde Valdemar Møller det til sit mantra, at hans timeregistrering skulle digitaliseres. Det skulle ske med et program, der både var effektivt og brugervenligt, og valget faldt på Intempus.

Svendene var med
Det var nemt at få de ansatte i Mureren.nu til at indse, hvor meget der ville komme ud af at ændre vaner en smule. Ikke kun for bogholderen, men også for dem selv, da de nu uden problemer kan ordne registreringerne på farten, mens de er frisk i hukommelsen.

”Så snart jeg får en ny kunde, opretter jeg kunden og en dertilhørende sag i app’en på telefonen. Det betyder, at jeg ikke behøver at bruge tid på at oprette sager, når jeg kommer hjem fra flere kundemøder i streg, og at jeg ikke glemmer sagsoplysningerne, ” fortæller Valdemar.

Nyansatte får altid en kort indføring i Intempus. Det er ikke mere end nogle minutter, Valdemar Møller bruger på det – så ”hører han ikke mere fra dem,” som han udtrykker det.


Mest læste