Molslinjen: Sådan vil vi lokke folk til Bornholm
Hammershus. Foto: Berit Hvassum

8. JAN 2018 • 14:46 • AF TOMMY KAAS

Molslinjen: Sådan vil vi lokke folk til Bornholm

Det første, der møder én, når man tjekker ind på Bornholmslinjen.dk, er et stort, smukt billede af Hammershus.

– Vi har villet lave en side, der virkelig giver folk lyst til at tage til Bornholm. Vi vil have, at folk går ind og tænker: "Dér vil jeg gerne hen".

Molslinjen er godt tilfreds med sin nye hjemmeside, Bornholmslinjen.dk, hvor billetterne til rederiets bornholmske engagement er sat til salg.

Og det skal ske på en hjemmeside med store, lækre turistbilleder, fortæller Jesper Maack, kommunikationschef hos Molslinjen.

– Vi synes selv – i al beskedenhed – at vi har fået lavet en flot hjemmeside med nogle mega flotte billeder. Forhåbentlig giver det en masse mennesker lyst til at tage til Bornholm, siger Jesper Maack.

– Vi har lagt stor vægt på det visuelle for at vise en række smukke steder på Bornholm.

Og billetpriserne? De starter på 99 kroner for en bil plus fem personer. Molslinjen har tidligere fortalt, at 75 procent af årets billetter bliver solgt til priser på 99 og 199 kroner.

Besøg Bornholmslinjen her.

SENESTE NYHEDER

18. DEC 2018 • 20:34 FOR ABONNENTER
Netværk ser flere veje til mere mangfoldighed
18. DEC 2018 • 17:07 FOR ABONNENTER
Winni: Bornholm kan holde fast i det meste erhvervsfremme
18. DEC 2018 • 16:27 FOR ABONNENTER
Mail til ejendomsmægler: Jeg har mistet tålmodigheden

MEST LÆSTE BORNHOLM

Mest læste

15. DEC 2018 • 12:02 FOR ABONNENTER

Tre på stribe til Cort